اپیدمیولوژیست مشهور دوران کرونا هم مهاجرت کرد
مهاجرت کردم چون از تبعیض و رانت خواری بیزارم
17 شهریور 1402

مهاجرت کردم چون از تبعیض و رانت خواری بیزارم

استاد دانشگاهی که در سه سال گذشته برای سلامت و تندرستی مردم کشور تلاش زیادی داشت. در اطلاع رسانی دقیق و در آموزش نکات ایمنی. او حالا از ایران رفته و در یادداشتی از دلایل مهاجرتش گفته است.کلانشهر: نزدیک سال تحصیلی ...